Druki do pobrania
ZASADY UDOSTĘPNIANIA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ PACJENTA
Sporządzanie wyciągów, odpisów, kopii następuje na koszt wnioskodawcy.
Wysokość opłaty na podstawie art. 28 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta (Dz. U. 2012 poz. 159 z późn. zm.) wynosi:
- sporządzenie wyciągu lub odpisu dokumentacji medycznej - 9,86zł /dziewięć złotych, osiemdziesiąt szesć groszy/
- sporządzenie kopii dokumentacji medycznej - 0,35 zł /trzydzieści pięć groszy/
- sporządzenie dokumentacji medycznej na elektronicznym nośniku danych - 1,97 zł/ jeden złoty, dziewięćdziesiąt siedem groszy/
Odpis dokumentacji medycznej, potwierdzony za zgodność z oryginałem, będzie do odbioru w Rejestracji Ogólnej Przychodni 7 Szpitala Marynarki Wojennej od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Rejestracji
Dokumentacja medyczna jest udostępniana do wglądu lub poprzez sporządzanie wyciągów, odpisów, kopii na podstawie:
Szanowni Państwo
Ankieta satysfakcji pacjenta
Satysfakcja pacjenta jest ważną zmienną w ocenie jakości oferowanych usług medycznych. Zachęcamy do podzielenia się z nami Państwa opinią.
- Ankieta Badania Satysfakcji Pacjenta - Diagnostyka
- Ankieta Badania Satysfakcji Pacjenta - Stacja Dializ
- Ankieta Badania Satysfakcji Pacjenta - Przychodnia
- Ankieta Badania Satysfakcji Pacjenta Hospitalizowanego
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
Ankieta satysfakcji pacjenta dostępna jest również na wszystkich Oddział Szpitalnych, w Rejestracji Przychodni Specjalistycznej oraz w Rejestracji Zakładu Radiologii Lekarskiej. Wypełnioną ankietę można wrzucić do Skrzynek Satysfakcji Pacjenta mieszczących się w/w komórkach szpitala, wysłać na adres:
7 Szpital Marynarki Wojennej
ul. Polanki 117
80-305 Gdańsk
lub zeskanować i załadować plik poniżej: